Reablement

Het team

De vereniging helpt organisaties om het gedachtegoed van reablement zelf tot ontwikkeling te brengen door het samen organiseren van lokale netwerken, bijeenkomsten en leertrajecten.

team-banner

Het team

Ons team bestaat uit intrinsiek gedreven en ervaren mensen. Wij leveren vanuit het gedachtegoed reablement graag onze bijdrage aan het ontwikkelen van andere manieren van organiseren en werken in de ouderenzorg. Graag stellen wij ons voor. Heb je een vraag? Mail ons.

Rudi Westendorp

Ronald Simons_Reable Nederland

Ronald Simons

Marieke Hoekwater_Reable Nederland

Communicatieadviseur

Marieke Hoekwater

Kirsten Tinneveld Madsen_Reable Nederland

Trainer & Coach

Kirsten Tinneveld Madsen

Laura Soudijn_Reable Nederland

Trainer & Coach

Laura Soudijn

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Reable Nederland via info@reablenederland.nl

Active senior man is jogging. Healthy retirement lifestyle.

Lid worden

Wil je als organisatie echt een verandering bewerkstelligen in de ouderenzorg? Word dan lid! Binnen de vereniging vind je een groep van bevlogen zielsverwanten en de gelegenheid om niet alleen over reablement te praten maar het ook daadwerkelijk te doen.